KonfaS logotyp svartvit

Var med i KonfaS och Xtend! Träffa nya kompisar, prata om det som är viktigt och lär dig massa nytt om Gud, livet och bibeln!

KonfaS och Xtend är en konfirmationsläsning, läger och resor i Equmeniakyrkan Region Syd!

I KonfaS är du med på förträff och ett längre sommarläger. Du läser med dina kompisar hemma i kyrkan, sedan träffar du andra konfagrupper i Equmeniakyrkan i Skåne och Blekinge på läger. Efter konfirmationen fortsätter Xtend med fler helgläger, sommarläger och resor med ungdomar från regionen. Xtend vara i tre år och funkar utmärkt att komma med i under vägen även om du inte konfirmerats i Equmeniakyrkan. Kontakta din lokala ledare eller oss på regionen så får du veta vad som händer just detta KonfaS- och Xtend-året.

Välkommen med!

Kontaktpersoner KonfaS